מבצע לימוד ושינון מחוץ לכותלי הת”ת

471 ימים בחודש אחד!

11.321 שעות “אבודות” נצברו ע”י מצטייני ת”ת “פרי תואר”

במשך חודש אחד! מחוץ לכתלי הת”ת.

מאז ומתמיד חונכנו על חשיבות הזמן ומעלתה של כל דקה פנויה, אותה אפשר לנצל ולנתב לאפיקים ערכיים. תלמידי ת”ת “פרי תואר” יישמו את זה בפועל וחוו מקרוב את ערכו של כל רגע.

מבצע שינון פרי תואר 1 (Medium)

תחילתם של דברים היה לפני כחודש עת הודיע מנהל הת”ת הרה”ג אפרים אורשלימי שליט”א, על תחילתו של מבצע מקורי וייחודי: “ניצול הזמן מחוץ לכתלי הת”ת“. במסגרת המבצע קיבלו התלמידים על עצמם לנצל את זמנם הפנוי מחוץ לשעות הלימודים ולשנן בשקידה את כל החומר הנלמד מתחילת זמן אלול.

ההיענות הייתה מדהימה והירתמות התלמידים ניכרה היטב. המבצע הפך לשיחת היום בין כתלי הת”ת ואף מחוצה לו, כאשר מטבע הדברים נמשכו לכך גם אחים ובני משפחה שראו כמה הדבר חשוב ולמדו אף הם איך ניתן לנצל את הזמן.

השבוע הסתיים המבצע, כאשר מאות התלמידים יחד, זכו לנצל בתוך כחודש, למעלה מאחד עשרה אלף שעות שמשתווים לשווה ערך של 471 ימים.

מבצע שינון פרי תואר 2 (Medium)

במעמד סיום המבצע, אמר המנהל הרב אורשלימי, כי הוא גאה ומאושר שאלו הם תלמידיו. “תמיד ידענו שבתלמוד תורה פרי תואר גדל דור העתיד של בני התורה, וכעת הוכחתם זאת כשכלל התלמידים היקרים צברו  אלפי שעות של לימוד בזמן שבדרך כלל עובר בבטלה – וזכינו והזמן נוצל ללימוד תורה”. העיר “אלעד” שלפני המבצע זה לא העיר “אלעד” שאחר המבצע סיכם המנהל את דבריו והודה בחום לצוות המלמדים המסור שבתלמוד תורה המוצלח.

בסיומו של המבצע האדיר ששינה את פני העיר התקבצו נציגי הכיתות ביום שישי האחרון להגיש מתנה יחודי לכבוד נשיא המוסדות, [הגאון רבי מרדכי מלכה שליט”א] ובמסגרת מפוארת נחקקו המילים הבאות:  בהגיע חודש שבט, ולנשיאנו רצינו לתת – מתת. על כיתותינו העפנו מבט, על עמל ויגיעה שנאספו אט אט. מאות של תלמידים במבצע, מגישים ברוב כבוד בהערצה. עשרות אלפי שעות של שינון וחזרה, שנעשו בשמחה מחוץ לזמני התלמוד תורה. ובעת גזרות קשות על צווארינו, ושלטון הרשע מכביד עולו עלינו, וקשיים כלכליים אורבים לפתחנו, אזי יעלו הן אלו זכיותינו. ולימוד התורה הערב והמיוחד, שנהגה בפי תלמידנו בחשק רב כאחד. וכולל בתוכו את כל הטובות שבעולם. שהבלי הכסף והזהב – לא יחשבו מלא עולם! בריתחא דאורייתא ו”אש” של “שטייגן”  בשם תלמידי ומחנכי ה”תורה” הרב אפרים אורשלימי – מנהל התלמוד “תורה”.