מוסדות אור המלך

במסירות, בהשקעה ובאהבה לכל תלמיד

כל ההורים רוצים את הטוב ביותר עבורם ילדיהם ולכן הם חוקרים ובודקים, שואלים ומבררים היטב לפני שהם מפקידים את היקר להם מכל, בידי מי שיעצבו אותו ויגבשו את דרכו לעתיד. אין הורה שלא חולם על כך שבנו יגדל בדרך התורה, בדרך אותה התוו לנו רבותינו מדורי דורות. אין מי שלא רוצה שבתו תקבל חינוך בדרך אמותינו הקדושות, חינוך לצניעות ויראת שמים.

רשת מוסדות החינוך “אור המלך” באלעד, מיסודו ובנשיאותו של המרא דאתרא הגאון רבי מרדכי מלכא שליט”א, נותנת מענה מושלם להורים שמחפשים את המקום המתאים ביותר והמקצועי ביותר עבור ילדיהם.

באתר זה תוכלו להתרשם ממגוון המוסדות ומהיקף הפעילות העצום שאין לו אח ורע בתחום החינוך. פעילות המקיפה את המשפחה כולה ונותנת מענה לכל גיל. החל ממעונות, גני ילדים, תלמודי תורה ובתי יעקב, צהרונים, ישיבה קטנה, ישיבה גדולה וכולל אברכים. וכן מסגרות מיוחדות ומסגרות שילוב לילדי החינוך המיוחד.

במידע המופיע כאן, תוכלו לגלות את הסוד, את נוסחת הפלא שבזכותה זוכים מוסדות “אור המלך” להיות הנחשבים והנחשקים. במסירות, עם המון השקעה ומתוך אהבה, צוות מקצועי ויד מכוונת של המרא דאתרא בשילוב טובי המחנכים – בנו יחד עולם נפלא של עשייה חינוכית, של מקום תורה ודרך ארץ. של מקום שכל אחד גאה לשלוח אליו את ילדיו.